l_prejst_na_obsah
 

PPC reklama na internete

Dôležitou súčasťou úspešnej komunikácie spoločnosti so svojími zákazníkmi a prilákanie čo najväčšieho množstva návštevníkov na webové stránky je vhodne zvolený online marketing. Jedným s účinných a efektívnych nástrojov je online PPC (Pay Per Click) reklama. PPC predstavuje vysoko účinný a ekonomicky efektívny nástroj pre propagáciu informácií, produktov alebo služieb v prostredí internetu. Narozdiel od iných reklamných nástrojov  má jednu zásadnú výhodu v cielenom oslovovaní vaších potencionálnych klientov presne v tej chvíli, kedy majú o inzerovanú službu či produkt záujem.

Zadané inzeráty sa zobrazujú vtedy, keď zákazník prostredníctvom vyhľadávacích služieb vyhľadáva frázu pre ktorú je inzerát publikovaný. Pokiaľ niekto vyhľadáva napríklad "lacné plynové kotle" môže dodávateľ inzerovať svoju ponuku presne na danú frázu a tým pádom vyhľadávač ponúkne jeho ponuku na najvyššom možnom mieste a umožní tak získať dodávateľovi nového zákazníka. PPC reklama sa vyznačuje vysokou efektivitou, čo sa týka reklamných kampaní, ktorých cieľom je prilákať viac zákazníkov alebo predať viac výrobkov a pod.

 

Reklamné siete pre zadávanie PPC reklamy

  • Google (AdWords)
  • Facebook (Ads)
  • eTarget

Služby ako Google, Etarget prípadne Seznam prevádzkujú tiež kontextovú reklamnú sieť, ciže prevádzkujú svoj reklamný priestor aj na 'dalších partnerských stránkach a vďaka tomu sa môže reklama zobrazovať aj na veľkom množstve iných zaujímavých webových stránkach alebo odborných portáloch. Pri tvorbe PPC reklamných kampaní je potrebné akceptovať konkrétne požiadavky v závislosti na predpokladaných cieľoch reklamnej kampane, tak aby kampaň klientom priniesla očakávané výsledky a vrátila vynaložene investície.


Výhody PPC reklamných kampaní

  • Umožňujú veľmi presné zacielenie reklamy
  • Zadávateľ platí za zobrazenie reklamy, respektíve len za užívateľa, ktorý na reklamu klikol
  • Možnosť analýzy výsledkov kampane s následnou analýzou chovania takto získaných užívateľov

PPC predstavuje vysoko účinný a ekonomicky efektívny nástroj pre propagáciu informácií, produktov alebo služieb v prostredí internetu.


Zadanie a správa PPC reklamných kampaní

  • Analýza webových stránok a cieľov zákazníka
  • Návrh stratégie reklamnej kampane
  • Analýza a návrh relevantných klúčových slov a jednotlivých reklám
  • Správa a optimalizácia kampaní podľa dosiahnutých výsledkov a potrieb
  • Klientovi pravidelně zasíláme reporty o průběhu kampaně.