l_prejst_na_obsah
 

Tvorba internetových obchodov

Internetové obchody sú v súčasnosti stále obľúbenejšie medzi zákazníkmi a tým pádom motivujú spoločnosti zaoberajúce sa klasickým spôsobom obchodovania k rozšíreniu ich aktivít aj prostredníctvom internetu. Internetový obchod spojený s vhodnou metódou internetovej reklamy umožňuje zvýšenie obratu a tým pádom aj ziskov spoločnosti. Internetové obchody sú spravidla určené pre verejnosť, prípadne len pre registrovaných dodavateľov a odberateľov.

Obchodovanie prostredníctvom internetu má svoje špecifické zásady, na ktoré je potrebné pri návrhu myslieť. Internetový obchod musí zákazníkovi priniesť čo možno najviac informácií prostredníctvom textu ale hlavne obrázkov, keďže v prípade internetového obchodu nie je možné "ohmatať" si tovar naživo. Zároveň je potrebné v prípade niektorých druhov tovaru pripraviť zákazníkov ďlšie pomocné informácie vo forme tabuliek, grafov prípadne online pomocníkov, aby bolo možné čo najjednoduchšie zvoliť vhhodný variant alebo rozmer produktu. Všetky tieto požiadavky sme pripravený splniť prostredníctvom nášho internetového obchodu.


Čo by mal kvalitný internetový obchod (eshop) obsahovať

  • Katalóg produktov s rozsiahlou možnosťou parametrovania (názov produktu, podrobný popis, ceny, akcie, zlavy, špecifikácie, varianty, výrobcu, fotogalériu, ...)
  • Nákupný košík s možnosťou náhľadu, úpravy položiek, pokračovania nákupu po ďalšom prihlásení a pod.
  • Objednávky so sledovaním stavu a zasielaním zmien prostredníctvom emailu
  • Registráciu zákazníkov s možnosťou overenie správnosti registrácie a správou zákazníkov
  • Databázu zákazníkov a ich kontaktných údajov
  • Definovanie cenových akcií, novinek a bonusov
  • Prepojenie na súvisiace produkty
  • Fulltextové vyhľadávanie produktov podľa názvu a kľúčových slov


Čo viac by mohol kvalitný internetový obchod (eshop) obsahovať

  • Zoznamy najpredávanejších alebo náhodne vybraných produktov
  • Zoznamy a stav zadaných objednávok
  • Zľavové a vernostné bonusy
  • Zasielanie marketingových emailov - mailinglist
  • Hromadný import produktov definovanej štruktúre
  • Platobné metódy s prepojením na online úhrady v bankách
  • Dodacie metódy s možnoťou definovania rôznych poplatkov
  • Generovanie faktúr vo formáte pdf s možnosťou overenia elektronickým podpisom
  • Definovanie rôznych štatistík internetového obchodu
  • Prepojenie na účtovný systém zákazníka